به روزی ها

پوشش خبری حوزه فناوری اطلاعات

۴۶ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

آیا می‌دانید اولین ساعت هوشمند واقعی ۳۸ سال پیش ابداع و عرضه شده بود؟

پیش از ساخت اپل‌واچ، ساعت‌های هوشمند اندرویدی و یا حتی شکل‌گیری پروژه MSN Direct مایکروسافت، شرکت اچ‌پی از اولین ساعت ماشین‌حسابی که به نوعی می‌توان آن را اولین ساعت هوشمند مچی دنیا نیز دانست در سال 1997 یعنی 38 سال پیش با نام HP-01 رونمایی کرده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

چطور بدون داشتن آیفون 6 اس و 3D Touch، عکس های زنده بگیریم

در زمان معرفی دستگاه های جدید اپل، یکی از ویژگی هایی که تاکید زیادی روی آن شد قابلیت ثبت تصاویر live photo است. در این همایش به نحوی تبلیغ شد که ظاهرا تنها به کمک آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس و قابلیت 3D Touch آنهاست که می توان تصاویر زنده ثبت کرد، اما این طور نیست و شما بدون داشتن آخرین پرچم داران اپل و حتی قابلیت تاچ سه بعدی آنها هم می توان این کار را انجام داد. تنها چیزی که نیاز دارید چند مگابایت حجم اینترنت و دانلود برنامه های مخصوص این کار است. اگر شما هم دوست دارید عکس های زنده بگیرید در ادامه با ما همراه باشید.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

والپیپرهای 4K از موارد مختلف (تصاویر دیدنی)

 هدف ما از قرار دادن این تصاویر ایجاد حال و هوایی جدید در بین مطالب فنی و کاربردی است که هر روز در وب سایت منتشر می شود. در هفته قبل در این بخش تصاویری از نسخه بازی معروف COD منتشر کردیم که مورد توجه قرار گرفت. اما برای این هفته

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

گوگل اولین آمار و ارقام مربوط به اندروید 6.0 مارشمالو را اعلام کرد

کمتر از یک ماه پیش بود که گوگل از افزایش محبوبیت دو نسخه‌ی اندروید لالی‌پاپ یعنی 5.0 و 5.1 خبر داد. این ماه، برای اولین بار شاهد ورود اندروید 6.0 مارشمالو به آمار و ارقام اندروید هستیم.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

آیا آیفون ۷ زودتر از موعد عرضه می‌شود؟

منابعی نزدیک به اپل مدعی هستند که این شرکت گوشی‌های بعدی آیفون را زودتر از برنامه‌ی همیشگی‌اش عرضه می‌کند.

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

سامسونگ پوست می اندازد تا به جای تقلید، خود منشا خلاقیت باشد!

تجارت دنیای بی رحمی دارد و رقابت در آن می تواند تا جایی تعیین کننده باشد که شرکت های بزرگ و صاحب بازار به سادگی از عرش به فرش برسند. نمونه های شناخته شده آن همچون کداک و نوکیا را در دنیای فناوری بارها دیده ایم و اگر شرکت ها خود را نتوانند به سرعت با تغییرات بازار وفق دهند، یا متحمل پرداخت هزینه های سنگین می گردند یا محو می شوند. امروزه بی شک سامسونگ یکی از بزرگترین و قدرتمندترین شرکت های عرصه فناوری است و

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

آیا با پول اپل می توان بارسلونا و رئال مادرید را خرید؟

گفتن از درآمد اپل و سود همواره رو به افزایش این شرکت تبدیل به یک موضوع تکراری شده است. برند اپل در سال های گذشته آن قدر اعتبار کسب کرده که اگر منتقدان بی نهایت ایراد هم از دستگاه های تولید شده توسط آنها بگیرند باز هم آمار فروش منتشر شده توسط آنها چیز دیگری را نشان می دهد. مک بوک ها، آیپدها، ساعت های هوشمند و صد البته آیفون ها که در واقع کارخانه اسکناس سازی اپل را تشکیل می دهند به صورت مداوم در حال واریز مبالغ بیشتری به حساب اپل هستند.

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

سامسونگ در حال مذاکره با سونی برای استفاده از سنسور دوربین IMX300 در گلکسی اس ۷

بر اساس اطلاعات جدیدی که منتشر شده است ، کمپانی سامسونگ تصمیم دارد علاوه بر سنسور دوربین ISOCELL از سنسورهای دوربین IMX300 سونی که در خانواده گوشی های اکسپریا Z5 این کمپانی استفاده شده است ، در پرچم دار سال آینده خود یعنی گلکسی اس ۷ استفاده کند..

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

می‌خواهید فضانورد شوید؟ ناسا فرصت‌اش را فراهم کرده است


اگر دوست دارید فضا را از نزدیک ببینید، بد نیست بدانید که برنامه‌ی جذب فضانوردان ناسا قرار است اوسط ماه دسامبر آغاز شود...

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

ناسا امشب خبری مهم درباره‌ی مریخ منتشر می‌کند

آن‌طور که در سایت ناسا آمده، امروز پنجشنبه خبری مهم درباره‌ی مریخ منتشر می‌شود. ظاهرا کشفی درباره‌ی اتمسفر مریخ و آینده‌ی آن انجام شده است..

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰

ابزار هدایت به بالای صفحه

اسکرول بار

ابزار وبمستر