به نظر می رسد که اخیرا تولید کنندگان گجت های الکترونیکی به ساخت تبلت های غول پیکر علاقمند شده اند.پس از سامسونگ و رونمایی از تبلت ۱۸ اینچی گلکسی ویو ( Galaxy View ) در روز های گذشته ، حالا نوبت به پاناسونیک رسیده تا تبلت ۲۰ اینچی جدید خود را با رزولوشن ۴K معرفی نماید...
این تبلت که Toughpad FZ-Y1 نام دارد،مجهز به یک صفحه نمایش ۲۰ اینچی با رزولوشن ۴K است و سیستم عامل ویندوز ۱۰ مایکروسافت بهره خواهد برد. این تبلت از پردازنده، گرافیک و همینطور قابلیت های ذخیره سازی پیشرفته و جدیدی برخوردار شده تا بتواند نگاه های کاربران بیشتری را به خود جلب کند.به نظر می رسد صفحه نمایش بزرگ با کیفیت خیره کننده ۴K برای جذب مشتریان و کاربران حرفه ای به سوی خود عاملی کافی باشد.

نمایشگر ۲۰ اینچی این دستگاه دارای نسبت تصویر ۱۵:۱۰ و رزولوشن ۳۸۴۰ * ۲۵۶۰ پیکسل و همینطور تراکم ۲۳۰PPI است.این دستگاه از قدرت سخت افزاری قابل توجهی نیز برخوردار شده است. قدرت این دستگاه از پردازنده Core i۷-۵۶۰۰U ، رم۱۶ گیگابایتی، گرافیک اختصاصی AMD FirePro M۵۱۰۰ و گزینه های ذخیره سازی در حالت جامد ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت همراه شده است.
این ویژگی نسبت به مدل UT-MA۶ Toughpad که در سال گذشته و با تراشه قدیمی Core i۷ و گرافیک و پردازنده پایین تر عرضه شده بود، قابل توجه است. دستگاه جدید به پورت های LAN port، Mini DisplayPort out، HDMI-in و USB ۳.۰ port تجهیز شده است. این دستگاه جدید می تواند برای طراحان CAD یا معماران و مهندسانی که نیازمند کارهای حرفه ای هستند، مفید باشد.